shape
shape

Бағдарламалар

Ахмет Ясауи университеті / Ғылыми жұмыстар / 2025-2027 жылдарға гранттық қаржыландыру жобалары

AP26101971 - «PISA зерттеулерінің негізінде оқушылардың жаратылыстану бағытындағы функционалдық сауаттылығын қалыпт

 

 

 

 

Конкурстың атауы: 2025-2027 жылдарға арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша гранттық қаржыландыруға арналған конкурс 

 

Жоба жетекшісі: Ғани ИсаұлыИсаев

 

 

Идентификаторлары:

 

  • Индекс Хирша – 3
  • ResearcherID: AEK-2010-2022
  • ORCID: 0000-0002-9060-0813
  • Scopus Author ID: 7006736391

 

Зерттеу тобының мүшелері:

 

Аты-жөні

Жоба бойынша лауазымы

Scopus Author ID

Researcher ID

ORCID

  1.  

Исаев Ғани Исаұлы, тенх.ғыл.канд., қауымдастырылған профессор

Жоба жетекшісі

7006736391

AEK-2010-2022

0000-0002-9060-0813

  1.  

Аймбетова Индира Оразгалиевна, техн. ғыл. канд

Бас ғылыми қызметкер

56543509900

V-2979-2019;

 

0000-0002-9060-0813

 

  1.  

Салыбекова Нурдана Нуртаевна Доктор PhD., қауымдастырылған профессор

ғылыми қызметкер

56659387800

F-4413-2015

0000-0002-3750-1023

  1.  

Майматаева Асия

Дуйсенгалиевна, Доктор PhD,

ғылыми қызметкер

57196949453

-

0000-

0002-4256-0802

 

  1.  

Халикова Гулмира Сатыбалдиевна, Ауыл

шаруашылығы ғылымдарының

кандидаты, доцент

ғылыми қызметкер 

 

55974654700

CYL-6619-2022

0000-0002-0813-7808

  1.  

Әзімбай Абылайхан Исаханұлы

ғылыми қызметкер

57208801727

JZE-2134-2024

0000-0003-2315-0653

  1.  

Кәрімжан Төлеу Мұратұлы

ғылыми қызметкер

58784754700

JZE-2176-2024

0000-0002-3461-1876

  1.  

Майкова Асель Абдирахмановна

Методист 

-

-

-

  1.  

Исаева Жадыра Исақызы

Ассистент

-

-

-

  1.  

Дәнебек Ақерке Бердібекқызы

Ассистент 

-

-

-

  1.  

Сапарбекова Эльмира Динабадовна

Методист 

-

-

-

 

Тақырыптың өзектілігі: 

 

Қазіргі уақытта функционалдық сауаттылық қазіргі қоғамда табысты бейімделу және жұмыс істеу үшін қажетті білім, дағдылар жиынтығын білдіретін қазіргі білім берудегі маңызды бағыт болып табылады. Шығармашылық ойлау функционалдық сауаттылықтың танылған элементіне айналды, өйткені ол инновациялық идеяларды қалыптастыру, мәселелерді шешуде шығармашылықпен айналысу және стандартты емес тәсілдерді қолдану қабілетін қамтиды. Функционалдық сауаттылықтың негізгі мақсаты-білімді практикалық қолдануға және өзгермелі жағдайларға тез бейімделуге баса назар аудара отырып, нақты міндеттер мен мәселелерді шешуге дайындықты қамтамасыз ете отырып, адамды әртүрлі өмірлік аспектілермен тиімді өзара әрекеттесуге дайындау

.

Тақырыптың мақсаты: 

 

Түркістан облысының мектептерінде жаратылыстану-ғылыми білім беру процесін үздіксіз жетілдіру үшін әдістемелік база құру, сондай-ақ халықаралық білім беру стандарттарына сәйкес оқу бағдарламаларын (биология, физика, математика, химия және информатика бойынша) және оқыту әдістерін жаңарту. 8-9 сынып оқушыларында ғылыми құзыреттіліктер мен кешенді дағдыларды дамытуға ықпал ететін тұрақты және нәтижелі білім беру ортасын қалыптастыру. 

 

Жобадан күтілетін және қол жеткізілген нәтижелер:

 

Жыл 

Зерттеу бойынша алынған нәтижелері.

Жарияланымдар (оларға сілтемелері бар) мен патенттер; әлеуетті пайдаланушыларға арналған ақпарат

2025 ж

Түркістан облысында оқушыларды оқыту мен даярлау сапасын арттыру мақсатында білім беру бағдарламаларын жақсарту бойынша нақты ұсынымдар қалыптастырылатын болады; PISA-да бағаланатын негізгі салаларға бағдарланған биология, химия, математика, физика және информатика бойынша 8-9 сыныптарға арналған Оқу материалдары мен әдістемелік ұсынымдар әзірленетін болады.

2026 ж

танымдық процестер арқылы аналитикалық ойлау мен проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға бағытталған оқу модульдері мен тәсілдері құрылады; халықаралық стандарттарға бейімделген және қолданыстағы мектеп бағдарламаларына интеграцияланатын оқу жоспарлары мен әдістемелік материалдар құрылады; рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық КОКНВО ұсынған отандық басылымдарда 2 (екі) мақала және (немесе) шолулар жарияланатын болады. 

2027 ж

Әр пән бойынша білім мен дағдылардың деңгейін объективті бағалауға мүмкіндік беретін биология, физика, математика, химия және информатика үшін мамандандырылған бағалау құралдары әзірленетін болады; Зерттеулер нәтижесінде мынадай ең төменгі нәтижелер жарияланатын болады: Social Science Citation индекстелген рецензияланатын ғылыми басылымда кемінде 2 (екі) мақала немесе шолулар Index және web of Science базасында импакт-фактор бойынша 1 (бірінші) немесе 2 (екінші) квартильге кіретін және (немесе) Scopus базасында citescore бойынша кемінде 50 (елу)процентилі бар; КОКНВО ұсынған рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдарда кемінде 2 (екі) мақала және (немесе) шолулар мақалалардың бірі - multidisciplinary (көпсалалы немесе пәнаралық практикалық қолдану) санатымен болуы тиіс. Multidisciplinary санатына жатпайтын 1 КОКНВО тізімінен отандық журналдар үшін екі және одан да көп санаттарда индекстелетін 1 және 2 КОКНВО тізімінен журналдар есептеледі; 1 авторлық куәлік алынады; 8-9 сыныптар бойынша әзірленген ОӘК жарияланады.